خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر کاتلر و کلر، مبحث مدیریت بازاریابی را با مفهوم تدوین برنامه بازاریابی یا Marketing Plan آغاز می zwnj;کنند. البته مفاهیم برنامه بازاریابی، در ابتدای کتاب آنها به صورت نسبتاً کلی مطرح می zwnj;شود و در ادامه به بررسی دقیق zwnj;تر هر یک از اجزای آن ...
پاورپوینت بازاریابی در مدیریت بازار حسن الواداری در 303 اسلاید و قابل ویراش فهرست مطالب: فصل اول: مفاهیم مدیریت بازارتعریف بازاریابی و مدیریت بازارضرورت بازاریابیمفاهیم اساسی بازاریابیتعریف نیاز تعریف خواسته کالاانواع کالاتعریف کالای ایده آل عوامل اثرگذار در خرید ...